Ako nakupovať

1. Chcem sa informovať o produkte pred objednávkou

Ak máte doplňujúce otázky k produktu, na ktoré ste nenašli odpoveď v popise, radi vám na nich odpovieme. Kontaktovať nás môžete priamo zo stránky produktu kliknutím na tlačidlo "Chcem sa opýtať"

opytatsa

Pozor si dajte len na to, aby ste uviedli správnu emailovú adresu, lebo inak vám odpoveď nebudeme vedieť doručiť. Prípadne môžete vypísať aj telefónne číslo.

GDPR INFO: Mail, ktorý uvediete, bude použitý len na zaslanie odpovede na vašu otázku. Nezasielame na neho žiadne newslettery, či iné ponuky. Ak uvediete telefónne číslo, zašleme vám na neho SMS len v prípade, že bude pri správe uvedený nesprávny mail, na ktorý sa nebude dať doručiť odpoveď.

Kontaktovať nás tiež môžete mailom na info@limeart.sk, alebo na našom facebooku.

 

2. Chcem vytvoriť objednávku

Veci v ponuke jednoducho pridajte do košíka a odošlite objednávku.

Ak máte záujem o veci, ktoré ste v eshope nenašli (hlavne veci k svadobnému stolu, prípadne iné veci, ktoré potrebujete vyrobiť na mieru), vopred nás kontaktujte, pripravíme vám objednávku na mieru, ktorú len následne potvrdíte. Kontaktovať nás môžete mailom, cez facebook, či kontaktným formulárom na stránke, resp. formulárom, ktorý sa nachádza pri každom produkte.

 

3. Kde mám uviesť svoje požiadavky (napr. texty, farby,...)?

Hneď po odoslaní objednávky dostanete email s potvrdením, že objednávku eshop zaevidoval.

My následne túto objednávku skontrolujeme.

Ak je všetko v poriadku,  zašleme vám ďalší email, ktorý bude obsahovať faktúru k vašej objednávke na úhradu prevodom a zároveň zoznam vecí, ktoré od vás potrebujeme k výrobe. Pôjde hlavne o texty, farby či iné preferencie. Tieto údaje nemusíte písať do poznámky pri vytvárani objednávky, vyžiadame si ich takto dodatočne.

Ak v objednávke niečo chýba, upozorníme vás na to.

Objednávku začíname spracovávať po pripísaní úhrady na náš účet.

 

4. Objednávka je zaplatená, čo teraz?

V prípade potreby zašleme grafické náhľady na schválenie a po ich schválení ich posunieme do výroby.

Či je, alebo nie je potrebný náhľad na potvrdenie si dohodneme vopred (po zaslaní objednávky).

 

5. Kedy bude objednávka hotová

Závisí to od množstva vecí, ktoré ste si objednali. Vo všeobecnosti sa snažíme, aby celý proces (od pripísania úhrady po odoslanie hotovej objednávky) netrval dlhšie, ako 10 dní. Počas vrcholu sezóny sa ale môže stať, že čakacia doba sa o pár dni natiahne.

Ak vás tlačí termín, upozornite nás na to vopred.

Naše zásielky doručuje GLS kuriér, Slovenskou poštou objednávky nezasielame.